Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "بارودي إكرام، عثماني هاجر"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    أثر التسويق الإلكتروني على الخدمات المصرفية دراسة حالة البنك الخارجي الجزائري BEA وكالة مغنية
    (University Centre of Maghnia, 2024-11-18) بارودي إكرام، عثماني هاجر
    الملخص: تهدف هذه الدراسة لمعرفة التسويق الالكتروني وما يتمتع به من مجالات وأبعاد تساعد للتأثير على الخدمات المصرفية داخل البنك، وتم إجراء هذه الدراسة في البنك الخارجي الجزائري لوكالة مغنية خلال الفترة ما بين مارس-أفريل 2024، ولتحليل المعلومات المقدمة تم استخدام برنامج الحزم الإحصائية SPSS، ومن خلال ذلك تم التوصل إلى أن معظم موظفين البنك الخارجي الجزائري لديهم إدراك بعملية التسويق الالكتروني ووجود علاقة ارتباطية بين التسويق الالكتروني والخدمات المصرفية في البنك الخارجي الجزائري لوكالة مغنية. Abstract: This study aims to know electronic marketing and the fields and dimensions it has that help to influence banking services within the bank. This study was conducted at the Algerian Foreign Bank of the Maghnia Agency during the period between March and April 2024. To analyze the information provided, the statistical package program SPSS was used. During this, it was found that most of the employees of the Foreign Bank of Algeria have awareness of the electronic marketing process and the existence of a correlation between electronic marketing and banking services in the Foreign Bank of Algeria according to Mughniyah Agency.

Centre Universitaire Maghnia

Copyright © 2024