Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "بن قرين إيمان"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    التسويق الإلكتروني عبر مواقع التواصل الاجتماعي – التحديات والآفاق- دراسة عينة زبائن مؤسسة حذيفة للإتصالات مغنية
    (2021-09-14) بن قرين إيمان
    ملخص: تهدف الرسالة إلى تبيان الأثر الذي تفرزهمواقع التواصل الاجتماعي على التسويق في المؤسسات الاقتصادية،وهذا من خلال إدراج إستبيان إلكتروني عبر مواقع التواصل الاجتماعي حول التسويق الإلكتروني عبر مواقع التواصل الاجتماعي في مؤسسة حذيفة للإتصالات ودورها في تحقيق ولاء العملاء، وقد تم التركيز على أثر مواقع التواصل الاجتماعي على التسويق في المؤسسة بإعتباره الأكثر تأتيرا بالتطورات التي حدتث في تكنولوجيا المعلومات. حيث توصلت الدراسة إلى أن مواقع التواصل الاجتماعي هي الأنسبللوصول إلى شرائح أوسع من الزبائن في المؤسسة كما تساعدها في الرفع من مستوى تقديم خدماتها والتقليل من تكاليف التسويق. Summary : The thesisaims to show the impact of social networking sites on marketing in economic institutions, by including an electronic questionnaire via social networking sites about e-marketing via social networking sites at Hudhaifa Telecom, and itsrole in achievingcustomerloyalty, and the focus has been on the impact of communication sites Social influence on marketing in the association as itismostaffected by the developmentsthat have occurred in information technology. As the modern administration has concludedthat social networking sites are mostappropriate to reachwider segments of customers in the association, italsohelpsthem to raise the level of providingtheir services and reduce marketing costs.

Centre Universitaire Maghnia

Copyright © 2024