أدب الطّفل في المقرر الدّراسي الجزائري - السنة الثالثة إبتدائي أنموذجا-

Abstract

Summary: In this study, we dealt with the subject of children's literature in the Algerian third year of primary school as a model, where interest in this literature began when the interest in children began and made them the future of any society, and children's literature became programmed even in school books. ملخص: تناولنا في هذه الدّراسة موضوع أدب الطّفل في المقرّر الدّراسي الجزائري السّنة الثالثة ابتدائي أنموذجا ، حيث بدأ الاهتمام بهذا الأدب عندما بدأ الاهتمام بالطّفل وجعله مستقبل أي مجتمع، وأصبح أدب الطّفل مبرمجا حتّى في الكتب المدرسية.

Description

Keywords

أدب الطّفل، السّنة الثّالثة ابتدائي., Children's literature, third year of primary school.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By